سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک .

سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک

گریس پمپ دیجیتال برقی

خرید سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک قابل اعتماد که بتواند به طور منظم و برنامه ریزی شده عملیات گریسکاری را انجام دهد بسیار حایز اهمیت است.

اگر به هر دلیلی عملیات گریسکاری متوقف شود در اثر اصطکاک، افزایش دما و آلودگی، ماشین آلات دچار صدمات جبران ناپذیری می شوند. علاوه براین، متوقف نمودن دستگاه برای برطرف نمودن عیب نیز بسیار زمانبر و هزینه براست. پس در بحث تعمیرات و نگهداری اهمیت به موضوع روانکاری بسیار مهم است. 

روانکاری ایده آل از نظر کارشناسان، گریسکاری دستگاههای صنعتی در بازه های زمانی مشخص با مقادیر تنظیم شده است.

یک گریس پمپ برقی  دیجیتال تمام نیاز شما را برای زمان دهی و تنظیم دبی برطرف می کنند.

 گریس پمپ دیجیتال در صنایع مختلف(سیمان، فولاد، معدن، ماشین آلات راهسازی ،توربین های بادی،بچینگ(دستگاه تولید بتن) و هر ماشینی که روانکاری منظم و دایمی برای آن دارای اهمیت فراوان است) استفاده می شود.

بعضی از گریس پمپ های برقی اتوماتیک نیستند به همین دلیل برای آنها باید از یک کنترلر استفاده کرد و فقط می توان دبی گریس پمپ را با خود دستگاه گریس پمپ تنظیم کرد.

گریس پمپ دیجیتال برقی 203 لینکلن آلمان بر روی خود کنترلر جهت زمان بندی را دارد. با تنظیم این گریس پمپ می توان بابت گریسکاری منظم آسوده خاطر بود.

 گریس پمپ برقی دیجیتال

گریس پمپ دیجیتال برقی دیگر G3 گراکو آمریکا است. این گریس پمپ ها که برای ماشین های راهسازی و معدنی بسیار پرکاربرد هستند با برق 12،24 و 220 ولت کار می کنند.

دستگاه گریس پمپ دیجیتال


برچسب: دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ کوچک ارزان، قیمت گریس پمپ برقی، گریس پمپ دیجیتال، گریس پمپ اتوماتیک،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۰:۳۹ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ برقی نظرات (0)