سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک .

سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک

گریس پمپ بادی

یکی از مهم ترین بخش ها در نگهداری پمپ روان کاری آن است. گریس پمپ وسیله ای است که برای روان کردن قطعات مانند خودرو ها، چرخ دنده ها و یاتاقان ها یا دستگاه های صنعتی استفاده می شود. روان کاری پمپ به وسیله ی استفاده از گریس پمپ باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه ها می شود. برای روان کاری به جای روغن می توان از گریس پمپ استفاده کرد. گریس پمپ بادی یکی از انواع گریس پمپ ها می باشد که در سایز ها و فشار های مختلف به کار می رود. گریس پمپ می تواند نیروی اصطحکاک را کم کند و از خوردگی لوازم و قطعه ها جلوگیری می کند. پس برای عملکرد بهتر و خروج چربی ها و آلودگی ها به گریس پمپ بادی نیاز داریم. با گریس کاری دستگاه ها کمتر به تعمیر نیاز دارند و بهتر از قبل عمل می کنند. برای هواگیری گریس پمپ باید روی پوشش آن وزنه به اندازه ی گریس پمپ قرار دهیم. از گریس پمپ بادی در جاهای غیر قابل دسترسی و پیچیدگی دستگاه می توان استفاده کرد. در فروشگاه ها گریس پمپ بادی بسیاری وجود دارد که باید نوعی از آن متناسب با مصرف دستگاه ها با کیفیت خوب را خریداری کنیم. اکثرا گریس پمپ بادی با باتری کار می کند ولی بعضا برقی هم هستند. برای عملکرد بهتر لازم به گریس پمپ بدون ذرات شست و شو و اضافه است. گریس پمپ باید به صورت مداوم بر دستگاه ها انجام شود چون پمپ ها در فشار شدید عملکردشان هستند.

 گریس پمپ بادی

انواع گریس پمپ ها 

گریس پمپ بادی، گریس پمپ دستی، گریس پمپ برقی

تاثیر گریس پمپ بادی

گریس پمپ بادی باعث طول عمر بیشتر محصولات می شود.
به وسیله ی گریس پمپ بادی مصرف انرژی هم پایین می آید.
هزینه ی تعمیرات کمتر می شود.
اگر قصد خرید گریس پمپ بادی را دارید و در عین حال کیفیت بالای محصول برایتان اهمیت ویژه ای دارد بهتر است به سراغ شرکت توان پایش ماد بروید .

 

گریس پمپ بادی...


برچسب: گریس پمپ بادی، گریس پمپ فشار قوی، گریس پمپ بادی کوچک، دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ پنوماتیکی، پمپ انتقال گریس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۳:۰۶ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ بادی نظرات (0)

گریس پمپ بادی فشار قوی

 گریس پمپ بادی بشکه ای فشار قوی

شرکت توان پایش نمایندگی رسمی گراکو Graco آمریکا تامین کننده انواع گریس پمپ بادی بشکه ای فشار قوی می باشد. گراکو برند برتر تولیدکننده انواع سیستم های روانکاری مرکزی در ایران می باشد. گریس پمپ های بادی این شرکت دارای طراحی مقاوم در برابر خوردگی با بهره گیری از آبکاری نیکل، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و کروم در قسمت های حساس و مهم به منظور دوام و طول عمر بیشتر می باشند. این گریس پمپ ها که با نام تجاری فایربال 425 شناخته می شوند دارای مشخصات زیر هستند:

1- نسبت فشار 1:75

2- فلوی خروجی: 0/88 کیلوگرم بر دقیقه

گریس پمپ بادی فشار قوی فایربال 425 مناسب بشکه 32/16 ،50 و 185 کیلوگرمی می باشد. برای حمل راحت سطل یا بشکه گریس می توان آن را بر روی گاری یا ترولی سوار کرد. این دستگاه گریس پمپ برای ارسال گریس با غلظت تا NLGI2 مناسب می باشد.

 شرکت توان پایش آمادگی خود جهت تامین قطعات یدکی و تعمیر انواع گریس پمپ بادی گراکو را اعلام می کند. جهت هرگونه مشاوره درباره خرید گریس پمپ بادی فشار قوی با شرکت توان پایش در تماس باشید.


برچسب: گریس پمپ بادی، گریس پمپ فشار قوی، گریس پمپ بادی کوچک، دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ پنوماتیکی، پمپ انتقال گریس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۲:۰۱ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ بادی نظرات (0)

گریس پمپ فایربال گراکو

گریس پمپ های فایربال گراکو با هوای فشرده کار کرده و دارای نسبت فشار هوای 10 تا 75 می باشند.

 گریس پمپ بادی

بسته به میزان ویسکوزیته و چسبندگی ماده ای که بایستی منتقل شود نسبت فشار تعریف می گردد

برای چسبنده ترین مواد بالاترین نسبت ۷۵:۱ و برای رقیق ترین مواد پایین ترین نسبت 10:۱ استفاده می شود و فشار خروجی سیال برابر است با فشار هوا در نسبت فشار.

در بعضی از گریس پمپ ها فشار خروجی با دبی خروجی نسبت عکس دارد و هر چه نسبت فشار بالاتر باشد فلوی خروجی کمتری خواهیم داشت.

گریس پمپ بادی فایربال از قدیمی ترین محصولات گراکو می باشد و عملکرد پیوسته و پایدار این گریس پمپ سبب پایداری آن گردیده است.

موارد کاربرد :

نسبت ۵۰:۱ برای انتقال گریس با پایه های مختلف حداکثر تا گرید ۲ قابل استفاده است که گریس پمپ فایربال 300 و مینی فیربال 225 در این قسمت قرار می گیرد.

نسبت ۷۵:۱ معمولا برای جابجایی گریس در مسافت های طولانی که سبب افت فشار زیاد گریس در طول مسیر می شود کار برد دارد.

گریس پمپ های بادی بشکه ای را بصورت استاندارد در پکیج های متنوعی می توان تهیه کرد :

گریس پمپ بادی بشکه ای پنوماتیکی مخصوص بشکه های ۱۸۰ کیلویی ،۵۵ کیلویی ۳۲ و۱۶ کیلویی به همراه درب بشکه مخصوص (DRUM COVER) و صفحه هادی گریس (FOLLOWER PLATE) شلنگ هیدرولیکی فشار قوی، قرقره شیلنگ جمع کن اتوماتیک و گان گریس.


برچسب: گریس پمپ بادی، گریس پمپ فشار قوی، گریس پمپ بادی کوچک، دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ پنوماتیکی، گریس پمپ بادی گراکو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۴:۱۳ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ بادی نظرات (0)

گریس پمپ بادی بشکه ای

گریس پمپ بادی فشار قوی ساموا Samoa با نسبت فشار 1:60 پر فروشترین گریس پمپ بادی در صنعت است که خروجی آن 2 کیلوگرم بر دقیقه است. فروشگاه ابزار لوب علاوه بر فروش گریس پمپ بادی فشار قوی ، خدمات پس از فروش از جمله فروش قطعات یدکی، تعمیرات، آموزش و راه اندازی را نیز انجام می دهد. 

 گریس پمپ بادی بشکه ای

عمر این گریس پمپ در صورت استفاده صحیح و نگهداری اصولی بسیار بالا است. توصیه می گردد در مسیر هوای ورودی گریس پمپ فشار قوی از یک واحد مراقب هوا ( FRL ) استفاده گردد. این واحد باعث می شود تا ذرات معلق در هوا، گرفته شود، همچنین رطوبت آن نیز تا حدودی گرفته و مقداری روغن به صورت اتوماتیک به هوا تزریق می گردد که سبب روانکاری پمپ دستگاه شده و به طبع عمر دستگاه را بسیار افزایش می دهد.

برای ارسال گریس از این گریس پمپ فشار قوی پنوماتیکی می توان از کلت گریس و قرقره شیلنگ جمع کن اتوماتیک ساموا استفاده کرد.


برچسب: گریس پمپ بادی، گریس پمپ فشار قوی، گریس پمپ بادی کوچک، دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ پنوماتیکی، پمپ انتقال گریس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۰:۳۸ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ بادی نظرات (0)