سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک .

سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک

گریس پمپ

روان کاری پمپ ها یکی از مهم ترین بخش ها در نگهداری پمپ است. روان کاری پمپ به وسیله ی گریس پمپ باعث بالا رفتن طول عمر دستگاه ها می شود. زمانی که نمی شود از روغن استفاده کنیم هم می توان از گریس پمپ استفاده کرد. پس برای حرکت آسان و خروج چربی ها و آلودگی ها به یک گریس مناسب نیاز داریم. گریس پمپ وسیله ای برای روان کردن در انواع چرخ دنده ها یا دستگاه های صنعتی و خودرو ها استفاده می شود. گریس پمپ می تواند نیروی اصطکاک را کم کند و از خوردگی لوازم و قطعه ها جلوگیری می کند بدین ترتیب دستگاه ها به تعمیر کمتری نیاز پیدا می کنند و می توانند به خوبی کار کنند. زمانی که گریس پمپ را هوا بگیرد باید روی پوشش آن وزنه به اندازه ی گریس پمپ قرار دهیم. گریس پمپ باعث عملکرد بهتر دستگاه هم می شود و در جاهای غیر قابل دسترسی و پیچیدگی دستگاه می توان از گریس پمپ استفاده کرد. در فروشگاه ها گریس پمپ های زیادی وجود دارد که باید گریس پمپ مناسب با کیفیت خوب را خریداری کنیم و به هر فروشگاهی اعتماد نکنیم. بعضی از گریس پمپ ها برقی بوده و برخی دیگر با باتری کار می کنند. گریس پمپ باید به صورت مداوم بر دستگاه ها انجام شود چون پمپ ها در فشار شدید عملکردشان هستند بنابراین برای عملکرد بهتر لازم به گریس خوب است که بدون ذرات شست و شو و اضافه باشد. قیمت انواع گریس پمپ نیز متفاوت است .

 گریس پمپ

تاثیرات گریس پمپ ها بر روی لوازم

باعث طول عمر بیشتر محصولات می شود
باعث کاهش اکسیداسیون و خوردگی می شود
هزینه ی تعمیرات کمتر می شود
انواع گریس پمپ ها 

گریس برای پمپ بادی
گریس برای پمپ دستی
گریس برای پمپ برقی

شرکت توان پایش ماد یکی از برترین شرکت هایی می باشد که در زمینه ی تولید و فروش انواع گریس پمپ های باکیفیت فعالیت می کند .

گریس پمپ ...


برچسب: دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ برقی، گریس پمپ دستی، گریس پمپ بادی، سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک، گریس پمپ مرکزی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۱:۰۰ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ نظرات (0)

ساکشن روغن موتور

در تعمیرگاه ها و مراکز سرویس خودرو معمولا شاهد تخلیه روغن موتور از طریق پیچ کارتل هستیم. اما در بعضی از ماشین ها مثل 206 به دلیل عدم دسترسی به پیچ کارتل باید از دستگاه ساکشن روغن موتور استفاده کرد. طرز کار دستگاه ساکشن روغن موتور به شرح زیر است:

لوله کمپرسور باد را به مخزن دستگاه ساکشن روغن موتور متصل می کنیم. با توجه به تعبیه لوله ونتوری در سر راه لوله، پدیده ونتوری رخ می دهد. در نتیجه در اثر افزایش سرعت هوا، فشار افت پیدا می کند. افت فشار باعث بوجود آمدن خلا در مخزن دستگاه ساکشن روغن موتور شده، به همین جهت با اتصال شیلنگ تخلیه روغن از یک طرف به موتور ماشین و از طرف دیگر به مخزن دستگاه ساکشن روغن موتور، جریان روغن از فشار مثبت به طرف فشار منفی رفته، در نتیجه روغن سوخته از موتور ماشین به مخزن دستگاه ساکشن روغن موتور تخلیه می شود.

بعضی از دستگاه های ساکشن روغن موتور شامل یک فانوسی هستند تا کاربر بتواند حجم روغن تخلیه شده را مشاهده نماید. با این وجود استفاده از دستگاه تعویض روغن موتور با فانوسی  ضروری نمی باشد. چون در اثر ساکشن هوا کل روغن موجود در موتور تخلیه می شود و بازرسی چشمی روغن از طریق رنگ کار علمی نمی باشد. 

به منظور اطلاع و آگاهی از مشخصات انواع دستگاه تعویض روغن موتور با فانوسی، بدون فانوسی، با قیف و حجم مخازن مختلف با فروشگاه ابزار لوب تماس بگیرید.

ساکشن روغن موتور


برچسب: دستگاه ساکشن روغن موتور، دستگاه تعویض روغن موتور، پمپ بادی مکش روغن موتور، دستگاه شستشوی روغن موتور، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۶:۲۱ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ نظرات (0)

انتخاب گریس پمپ

جهت انتخاب گریس پمپ مورد نیاز باید به موارد زیادی توجه نمود. از جمله: سیستمی که گریس پمپ باید در آن استفاده شود، دمای کاری، نوع گریس، فاصله ی نقاط، شرایط کاری از قبیل گرد و غبار، سرما و گرمای محیط و سایر شرایط مخرب دیگر، اتصالات و لوله ها و شیلنگها، قطر لوله کشی و...

گریس پمپ انواع مختفی دارد:

1-    گریس پمپ بادی / پنوماتیکی

گریس پمپ بادی با نسبت فشار 1:50 تا 1:75

غالبا مناسب ارسال گریس NLGI 1 , 2

مناسب بشکه 180 کیلویی

گریس پمپ سطلی بادی

مناسب سطل 50 کیلویی

 گریس پمپ بادی فشار قوی

2-      گریس پمپ دستی

گریس پمپ دستی ساده (گریس پمپ دستی نیم کیلوئی)

گریس پمپ دستی سطلی

 گریس پمپ سطلی

گریس پمپ پدالی/ پائی

گریس پمپ شارژی

 3-      گریس پمپ برقی

گریس پمپ برقی اتوماتیک مرکزی

 


برچسب: دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ برقی، گریس پمپ دستی، گریس پمپ بادی، سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک، گریس پمپ مرکزی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۳:۰۳ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ نظرات (0)

دستگاه گریس پمپ

در کارخانجات، صنایع کشاورزی و ماشین آلات روانکاری قطعات و ماشین آلات از عملیات مهم در تعمیر و نگهداری جهت افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آنها می باشد. با روانکاری در بازه های زمانی مشخص و مقدار درست، می توان هزینه های ناشی از تعمیر و نگهداری ماشین آلات و قطعات را کاهش داد.

برای روانکاری از گریس استفاده می شود، چرا که باعث جلوگیری از سائیدگی می شود و در برابر خوردگی و نشتی مقاومت دارد. در روانکاری با دست معمولا گفته می شود که به دلیل دقت ناکافی در پاک کردن گرد و غبار در اطراف قطعه این امکان وجود دارد که گریس با آلودگی و گرد و خاک وارد قطعه شود و باعث خوردگی قطعه شود.

از دستگاه گریس پمپ به طور کلی برای گریسکاری چرخ دنده، یاتاقان، بلبرینگ در خودروها و ماشین آلات کشاورزی و دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی استفاده می شوند. در واقع گریس پمپ، گریس را به قطعات و دستگاه ها پمپاژ می کند. کارخانه های صنعتی، اتو سرویس ها، گاراژها، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از جمله مکان هایی هستند که نیاز به دستگاه گریس پمپ در آن ها یک امر ضروریست.

سه نوع دستگاه گریس پمپ در صنایع استفاده می شود: گریس پمپ بادی یا پنوماتیکی و گریس پمپ برقی و گریس پمپ دستی.

گریس پمپ دستی به علت ابعاد کوچک، برای روانکاری با حجم کم استفاده می شود. کار با گریس پمپ دستی آسان است. پس از پرکردن مخزن ، نازل را در محل مورد نظر قرار دهید و بافشار دادن دسته گریس کاری انجام می شود.

 گریس پمپ دستی

گریس پمپ بادی با ابعاد بزرگ و در صنایع به کار می رود و برای حجم بالای گریس مناسب است و به دلیل بزرگ بودن و وزن بالاتر می توان از چرخ دستی برای جابجایی استفاده نمود.

 دستگاه گریس پمپ بادی

گریس پمپ برقی برای روانکاری نقاط زیاد در سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک استفاده می شود. این گریس پمپ ها تنوع زیادی در صنعت از نظر حجم مخزن دارند. 

 


برچسب: دستگاه گریس پمپ، گریس پمپ برقی، گریس پمپ دستی، گریس پمپ بادی، سیستم روانکاری مرکزی اتوماتیک، گریس پمپ مرکزی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۴:۰۹ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ نظرات (0)

گریس پمپ سطلی

گریس پمپ سطلی پنوماتیکی فایربال با کارایی بالا با نسبت فشار 1 : 50 و فلوی خروجی بالا و یکنواخت کار می کند. عملکرد بدون توقف و عمر طولانی، ساخت بدنه پمپ از آلیاژ با کیفیت عالی و ماشینکاری دقیق اجزای پمپ، قطعات مقاوم در برابر سایش، قابلیت حمل آسان در محیط  کار از مزایای گریس پمپ سطلی پنوماتیکی فایربال  می باشد.

گریس پمپ سطلی پنوماتیکی ساخت گراکو آمریکا دارای کیفیت بسیار بالایی است. این دستگاه گریس پمپ بادی یک پکیج کامل می باشد که دارای یک گریس پمپ سطلی پنوماتیکی صنعتی، یک عدد شلنگ فشار قوی، کلت یا گان فشار قوی گریس، مخزن 16کیلویی، لاستیک یا صفحه فلاورپلیت که روی گریس قرار میگیرد تا مواد گریس را تحت فشار قرار دهد، واحد مراقبت هوا(شامل فیلتر، رگلاتور، روانکار) که برای تمیز کردن باد و تنظیم فشار ورودی باد استفاده میشود که در مسیر هوای ورودی به گریس پمپ قرار میگیرد ، 2 عدد چرخ یا چرخ دستی که زیر مخزن نصب میشود می باشد. این پکیج کامل گریس پمپ سطلی پنوماتیکی بدون نیاز به هیچ قطعه دیگر آماده برای استفاده می باشد.

ویژگی های عالی گریس پمپ های سطلی پنوماتیکی موجب شده که این دستگاه  در کارخانجات صنعتی ،ماشین آلات راهسازی ،تعمیرگاهای اتوبوس و ماشین آلات حمل و نقل سنگین، صنایع خودروسازی، کشاورزی، دریایی، ساختمانی و صنعتی استفاده شود.

 گریس پمپ سطلی بادی

ویژگی های گریس پمپ سطلی پنوماتیکی

1- مناسب برای کاربردهای با حجم بالا و عملکرد پایدار.

2- کارایی راحت و نصب آسان

3- پکیج کامل گریس پمپ سطلی پنوماتیکی برای قابلیت حمل راحت تر.

4- راه حل مقرون به صرفه و قابل اعتماد برای گریس کاری آسانتر.

نوع دیگری از گریس پمپ سطلی به صورت دستی می باشد. این مدل گریس پمپ ها برای کارگاههای کوچک، اتوسرویس ها و مکانهایی که کمپرسور هوا وجود ندارد مناسب هستند. مخزن این گریس پمپ ها 3،5 ، 16 و 20 کیلویی می باشد. دارای شیلنگ و نازل گریس هستند و برای روانکاری ماشین آلات گزینه مناسبی می باشند. 

شرکت توان پایش تامین کننده انواع گریس پمپ سطلی پنوماتیکی و سطلی دستی می باشد.


برچسب: گریس پمپ سطلی، گریس پمپ سطلی بادی، گریس پمپ سطلی پنوماتیکی، گریس پمپ بادی کوچک، گریس پمپ دستی سطلی، قیمت گریس پمپ سطلی پارس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۱۸ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ نظرات (0)

پمپ غلیظ کش گراکو

سیستم های انتقال مواد گراکو به صورت قابل اعتمادی می توانند انواع چسب، گریس، سیلر، روغن، مواد عایق و دیگر مواد با ویسکوزیته متوسط تا بالا را از سطل ها و بشکه ها به سیستم های تزریق انتقال دهند.

پمپ های غلیظ کش چک میت گراکو برای انتقال، تزریق و پاشش موادی نظیر گریس، سیلر، ماستیک، پی وی سی و انواع مواد با ویسکوزیته متوسط و بالا ایده آل می باشد.

 پمپ غلیظ کش گراکو

پمپ ها گراکو با نسبت فشار 1:3 و 1:5 که مناسب انتقال انواع روغن ها و واسکازین هستند و مناسب بشکه های 60 و 200 لیتری و مخازن 1000 لیتری هستند.

پمپ های گراکو با نسبت 10:1 تا 75:1 برای انتقال گریس از سطل 16، 30، 50 و 185 کیلویی

ماشینکاری دقیق قطعات، کیفیت بالا، عملکرد پیوسته باعث کارایی بی نظیر پمپ های بادی بشکه ای گراکو شده است.


برچسب: پمپ غلیظ کش، پمپ واسکازین بادی، پمپ روغن پنوماتیکی گراکو، پمپ انتقال گریس فایربال گراکو، پمپ بادی بشکه ای، پمپ تخلیه بشکه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۶:۵۴ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ نظرات (0)

پمپ بشکه کش

 پمپ واسکازین بادی

در صنایع گوناگون برای انتقال سیالات مختلف از پمپ استفاده می کنند. پمپ ها با ایجاد فشار باعث ارسال سیال می شوند. پمپ ها دو وظیفه ایجاد فشار و انتقال سیال با دبی بالا را عهده دار هستند. بسته به اینکه سیال چیست و چه خواصی دارد و ویسکوزیته آن چقدر است پمپ های مختلفی استفاده می شود که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت.

1- گریس پمپ بادی به منظور انتقال گریس و روانکار

2- پمپ بشکه کش روغن پنوماتیکی به منظور انتقال روغن

3- پمپ بشکه کش دیافراگمی بادی به منظور انتقال روغن، روغن سوخته، شیشه شو، ضدیخ، اسید، چسب

4- پمپ روغن کش برقی به منظور انتقال انواع روغن

....

همانطور که در بالا اشاره شد تعدد پمپ ها برای انتقال سیالات بسیار زیاد است. اما در هر صنعتی سیالات خاصی باید جابجا شوند. همچنین نیروی محرکه خاصی برای اپراتور مد نظر است. از اینرو پمپ های برقی یا بادی استفاده می شوند. 


برچسب: پمپ بشکه کش، پمپ واسکازین بادی، پمپ روغن پنوماتیکی گراکو، پمپ انتقال گریس فایربال گراکو، پمپ بادی بشکه ای، پمپ تخلیه بشکه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۸:۵۵ توسط:تکتم حداد موضوع: گریس پمپ نظرات (0)